I'm Coming Back? + 2018 Trends l Morska Sirena

siječnja 02, 2019
Pozdrav ekipa!
Meni je iskreno jako žao što nisam bila dugo aktivna :(. But, I'm coming back!!!
Zadnji post sam objavila prije godinu dana! I know, crazyyyy.
Prije nego što počnemo sa novim postom, želim Vam sve najbolje u 2019, nadam se da ste se lijepo proveli (ja jesam :)), i da ste se najeli i izdružili sa obitelji na Božić.
Za današnji post ću vam pisati o trendovima iz 2018.- pisat ću moje mišljenje i nadam se da se nećete uvrijediti ili nešto 'cause svatko ima pravo na svoje mišljenje i krenimo 😆.
Slikovni rezultat za tumblr pics
1. Nike Air Force
U 2018. godini svaka osoba koja prođe školom je nosila air forcice. Iskreno..meni nisu ništa posebno i pogotovo su ružne kada ih svaka osoba u školi ima. S V A K A.
Najčešće su to F1 u pitanju ali sada su ljudi počeli kupovati svakakve and trust me they ain't pretty at all. Kao što su u 2017. i 2018. bile trend vansice, mislim da bi bilo vrijeme da u 2019. nema više air forcica i vansica.
Slikovni rezultat za nike air force tumblr
2. (skupe) Markirane tenisice
Dosta fashion brendova je u 2018. ''proizvelo'' svoje tenisice. Ja iskreno nemam nikakvih problema s tim, ali puno ljudi na youtube snimaju kako taj trenda mora nestati u 2019. Ovdje sam neutralna, jedino što znam o njima da su skupe ko sam vrag i da ima i lijepih, ali naravno i ružnih modela.
Povezana slika
3.''Biker'' shorts
Meni iskreno ove kratke hlače nisu ni malo lijepe. Dosta poznatih ih je nosilo ove godine i bile su svuda po instagramu, ali mislim da bi trebale nestati u 2019. :/
Slikovni rezultat za kylie jenner biker shorts
4. Clear clothes/bags
Ove godine u trendu su bile prozirne jakne, prozirne torbice. Također sam neutralna u ovom trendu jer jako lijepo nekima stoje clear jakne (osobno, ja ih nikad ne bi nosila). They are kinda cute.
Sve uvijek ovisi o modelu, ne stoji svakom sve :I 
Jakne mogu proć, ali torbe N EEEEEE. Mislim da nikoga ne zanima što tko nosi u torbi (mislim na one CELINE torbe koje su skupe AF, but they ain't cute)
Povezana slika
5.Male naočale
Nisam znala kako ih nazvati pa ćemo ih zvati ''male naočale'' :). Ljudi ih nose doslovno na kraju nosa i izgleda kao da će im ispast svaku sekundu. Celeberities uvijek rockaju to, ali kada vidim cure od 14 godina, nah thanks, go away.
Slikovni rezultat za tiny glasses tumblr
6.Jakne
Nemam točan naziv za ovo, but okay. Ne nošenje jakni, ne znam kako objasniti.. Nošenje jakni na
?laktu? It's kinda cute, ali sve ovisi o kakvoj jakni. Ako je jakna/bunda, neka bomber jacket.. sve okej, ali ako je neka traper jakna a nosiš ju tako, wut?
Slikovni rezultat za kim kardashian wearing a jacket around the bottom of arms
7.Gucci kajš na haljinu
Gucci kajš je really expensive, ali jako lijepo stoji and it's a big YES.

Slikovni rezultat za gucci belt on dress tumblr
8.Tik Tok
Opet sam neutralna na ovom. Malo me nekad nerviraju, ali they are really good nekad. I it's rly cringey kada to rade djeca od 10 godina, I'm sorry.
Slikovni rezultat za tik tok tumblr
9.Fortnite
Cijela 2018. je bila FORTNITE FORTNITE FORTNITE. Ponekad je jako nervirajuće kada se samo o tome priča, but tbh it's a really good game i može proć.
Slikovni rezultat za playing fortnite tumblr
10.Golden hour slike
SLAY, SLAY i SLAY. Nemam ništa drugo.
Slikovni rezultat za girls at golden hour tumblr
Hvala na čitanju i pažnji, u komentarima napišite što mislite o ovim trendovima, pozz😘.

Broj komentara: 8:

  1. Super post draga! Meni se iskreno ništa od modnih trendova ne sviđa, osim air forcice, one su mi odlične *-* Definitivno mi se najviše sviđaju golden hour fotke, predobre su <3

    NOVI POST -> Peany

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se draga, iskreno meni je ova godina bila dosta trash što se općenito tiče, ali i modni trendovi Bože sačuvaj..

      Izbriši
  2. Stvarto te baš baš dugo nije bilo, ali baš lepo što si se vratila. Sreća nisam se pronašla nigde (generalno sem par stvari npr. onih Nike patika ovo ostalo uglavnom nose extra bogate seljačine 😂😂😂) i slažem se sa tobom uglavnom. Srećna nova godina, sve najlepše!

    Milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, drago mi je jako da ti se svidio post i idem skoknuti na tvoj account! Sve najbolje u 2019. :*

      Izbriši
  3. Iskreno, ne sviđaju mi se ovi trendovi...ali svatko ima svoj ukus. :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  4. I just found your blog. It's amazing.
    Follow for follow? I already follow you. <3

    Check my blog: salyaves.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.