Day 9-Christmas Tagl I #BlogmaswithMS

prosinca 09, 2017
Hej, hej ekipa!
Dobrodošli natrag!! Vjerujete li da je još samo 16 dana do Božića??? Crazy, ikr! Kao prvo želim vam se ispričati na neaktivnosti, kraj je polugodišta i imala sam jako puno za učiti, sada imam još nekih 4 ispita i gotovo napokon... Također ispričavam se što ću ovaj BLOGMAS početi sa 9. danom a ne 1. ali zato pošto nisam počela od 1. dana, neću postavljati blogove samo do Božića, nego cijeli mjesec kako bih nadoknadila ovih 9 dana... Nadam se da ćete uživati i naravno možda jednom neću stići objaviti ali ću nadoknaditi to ;)
Nadam se da vam neće dosaditi ovaj tag, ali eto...
Zapratite me na instagramu: @morskasirenaaa
1. Koji je tvoj omiljeni Božićni film?
Definitivno Sam u kući, i 1 i 2 i 3 i 4 i 5, najbolji filmovi ikad! Pre basic su ali nikada ne dosade i pogledala sam ih milijun puta i još ću...
Slikovni rezultat za home alone tumblr
2. Jesi li ikada imala bijeli Božić?
U mom gradu ne, ali kod bake kad sam bila da..
Slikovni rezultat za christmastumblr
3. Gdje obično provodiš praznike?
Kod jedne ili druge bake, većinom nisam kući...
Slikovni rezultat za christmastumblr
4. Omiljena Božićna pjesma?
Ima ih puno ali uglavnom All I Want for Christmas i Shake Up Christmas i Santa Tell Me..
Slikovni rezultat za christmastumblr
5. Otvaraš li poklone na Badnje večer?
Ne, mislim da nisam nikada..
Slikovni rezultat za christmastumblr
6. Znaš li imena svih Djeda Mrzovih sobova?
Ne hahahah, mislim da znam samo Rudolpha, ali vidiš mogla bih pogledati film pa naučiti.
Slikovni rezultat za christmastumblr
7. Gdje želiš ići za Božić?
Kod jedne i druge bake, a vjerovatno i idem :)
Slikovni rezultat za christmastumblr
8. Imaš li pravu ili lažnu jelku?
Doma imam pravo, a kod obje bake lažnu.
Slikovni rezultat za christmastumblr
9. Omiljena Božićna hrana, slatkiš, grickalica?
Božićni kolačići, Francuska salata, bakini najbolji kolači...
Slikovni rezultat za christmastumblr
10. Najbolji Božićni poklon kojeg si dobila?
Ne odvajam poklone, jer sam zahvalna za svakog!
Slikovni rezultat za christmastumblr
11. Koje je tvoje mjesto iz snova da posjetiš za Božićne praznike?
Svima su NYC, Zagreb itd.. Ali meni je Božić iz snova kod jedne i druge bake, nema boljeg Božića.. Nit' New York ga ne može nadmašit..
Slikovni rezultat za christmastumblr
12. Jesi li pro u zavijanju poklona ili uvijek fejluješ?
Ponekad oni iz trgovine zapakiraju, a kada ja motam nije loše ali nije nešto prelijepo..
Slikovni rezultat za christmastumblr
Ima još pitanja ali mislim da je ovo dovoljno, hvala na čitanju, vidimo se sutra!!
Slikovni rezultat za christmastumblr

Broj komentara: 6:

  1. Odličan post, slažem se sa tobom u mnogim stvarima :)
    Pratim te na instagramu! ♥


    Novi post je na blogu, ako želiš pogledaj :)
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/12/diy-christmas-cards.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako zanimljiv tag, čini mi se da ga nisam ranije viđala. I ja najviše volim 'Home Alone'

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  3. wow impressive post dear thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.