I Heart Fall Tag I Morska Sirena

rujna 17, 2017
Bok ekipa!
Znam da neki od vas ne vole tagove, ali želim pisati na blogu, ne želim odustati, tako da zamolila bih vas da mi u komentarima napišete par ideja za neke postove koji imaju veze sa jeseni. Jesen nam se bliži, i iskreno jedva čekam, hihi. Nadam se da vam je ovaj post malo zabavniji i pišite u komentare.. Da ne duljim, ajmo krenuti!
Slikovni rezultat za fall tumblr

1. Što najviše voliš kod jeseni?
Vjerovatne lišće. Obožavam vidjeti kako lišće opada, lijepe boje i svee... 
Slikovni rezultat za fall tumblr

2. Kava, topla čokolada ili čaj?
Hmmm.. Kavu ne volim piti, toplu čokoladu najviše volim piti u kafiću, a čaj obožavam piti kući jer baš imam pravi osjećaj da sam kući i također najdraže mi je piti čaj na kauču ili krevetu a na nogama neke fuzzy socks. #lit
Slikovni rezultat za tea and fuzzy socks tumblr

3. Omiljeni jesenji odjevni premet?
Hmmm.. možda neki kjut sweather i neki slatki infinity šal.
Slikovni rezultat za fall just girly things

4. Najdraži jesenji miris?
Vjerovatno miris cimeta i vanilija.
Slikovni rezultat za cinnamon tumblr

5. Najdraža jesenja boja?
Neka lijepa crvena, narančasta, žučkasta..
Slikovni rezultat za fall colors tumblr

6. Kakvu glazbu najčešće slušaš u ovo doba godine?
Kao i inače, ali možda neke opuštajuće.
Slikovni rezultat za music fall tumblr

7. Tajice ili skinny jeans?
Ne znam stvarno, to su jedine dvije opcije hlača koje volim nositi, hehe.
Slikovni rezultat za skinny jeans fall tumblr
8. Najdraži jesenski lak za nokte?
Jeseni ne nosim nikakve lakove because school :( Al myb neki crvenkasti matt sa dugim noktima yassss goalsss.
Slikovni rezultat za matt fall red nails tumblr

9. Najdraži makeup za jesen?
Meni ne stoji baš, ali volim kad cure imaju neki matt crveni ruž.
Povezana slika

10. Šešir, kapa ili šal?
Meni se jako sviđaju kad cure nose one velike šešire, ali ja volim infinity šalove. :)
Slikovni rezultat za big fall hats tumblr

11. Kako voliš provoditi kišne dane?
U krevetu gledajući serije ili filmove, ili sa obitelji kući!
Slikovni rezultat za rainy fall days tumblr

12. Najdraža jesenja uspomena?
Hmmm... pa nemam ju baš, ne mogu se sjetiti.
Slikovni rezultat za rainy fall days tumblr

Hvala svima na čitanju! I da, željela sam vam reći da ću probati objavljivati jedanput tjedno (nedjeljom, petkom ili subotom, btw. nekad myb dvaput) Vidimo se sljedeći put! Booook!


Broj komentara: 12:

  1. Prezanimljiv post draga! Svidja mi se ova jesenja tema! ♥
    Uzivaj u nedelji :)


    Novi post na mom blogu, bilo bi mi drago da pogledas ↓

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/09/autumn-essentials.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post, jesen je moje omiljeno godišnje doba i baš iz tog razloga mi se ovaj post posebno sviđa. ♥

    www.ccaammblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post draga! Definitivno je jesen moje omiljeno godišnje doba, zaljubljena sam u sve te jesenje boje, ovaj tag je top *--*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. ¡Hello!
    Beautiful photo. Great post.
    I'm your new follower.
    Follow for follow? :)
    https://aprovechalavidacadadiaa.blogspot.com.es/
    ¡Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hej, draga! Možeš pogledati moj zadnji post o jeseni, možda te inspirira za neke buduće postove o kojima ćeš pisati. Sviđa mi se tvoj blog pa sam te zapratila. Nadam se da ćeš uzvratiti i da će ti se svidjeti moj "svježi" blog. :D --->
    Carstvo zapisanih misli

    :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.