A Perfect Fall Day I Morska Sirena

studenoga 05, 2017
Hej, hej ljudi!
Za danas sam odlučila biti malo originalnija (lol) i odlučila sam vam opisati što je po meni jedan baš pravi pravi jesenji dan. Nadam se da ćete uživati i krenimo! ;)
Slikovni rezultat za fall tumblr

Kada ja imam osjećaj da je baš prava jesen?
Znate ono kada pada kiša, naložena je vatra i kada kroz prozor čuješ kako pada kiša, gledaš a vani pada lišće, pljušti kiša, možda netko ne voli kada je tako, ali ja to obožaavaaaaam.
Slikovni rezultat za fall tumblr

Uzmite si jedan dan za sebe, jedan slobodni dan, kada nemorate ništa raditi, ne morate učiti, niste na poslu, ne mora biti vikend, možda jedan dan kada nemate ništa..
Opustite se. Dok sve isplanirate stavite kuhati vodu za čaj/kavu. Dok se voda ugrije napravite neki mali šatorčić od deka i plahta, dok to napravite vjerovatno će vam voda biti spremna, nađite neku lijepu umirujuću šalicu, spremite sve i uzmite sa sobom šalicu u prostoriju gdje ovo planirate... Kada ste napravili šator, uđite u njega i počnite ga ukrašavati, ukrašavanje ovisi o veličini šatora (da se ne zbunite, samo da se zna ne mislim na onako šator od drva i sve oni specijalni, lol NE, ne mislim na to nego ono obična deka, plahta, selotejp i nekako ga napravite, budite kreativni) ja bi na vašem mjestu dodala lampice (samo savjet hehe). E sada, ukoliko ste tip koji nije baš za knjige, nego više volite filmove, stavite laptop i nađite neki film na internetu, ili ako imate neki CD od filma kojeg biste voljeli pogledati onda uzmite CD, a ukoliko ste tip od knjige uzmite knjigu i uživajte, ako čitate knjigu možete staviti i neku opuštajuću glazbu (to može bit baš pjesma, može bit kapljice kiše, ma svašta možete naći)
Slikovni rezultat za fall tumblr

Jako sam uživala pisajući ovaj post, a nadam se da ste vi uživali čitajući ga. Ukoliko napravite ovaj šator slikajte mi ga i obavezno pošaljite na instagramu: @morskasirenaaa (just a little fun) a sada natrag na učenje, vidimo se nadam se ubrzo by by!

Broj komentara: 8:

Pokreće Blogger.