Day 2 - 15 CITIES TO VISIT IN CROATIA I #15DaysWithMS

lipnja 25, 2017


Bok ekipa!
Danas ću vam preporučiti 15 gradova za posjetiti u Hrvatskoj, ukoliko imate priliku za posjetiti ih definitivno ih posjetiti, a ako želite znati zašto su meni baš ovi gradovi ''posebni'' nastavite čitati.









15. Biograd na Moru
Biograd na Moru nisam nikada posjetila, ali o njemu slušam sve pozitivno. Pogled na grad je stvarno čaroban . Grad je malen ali vrijedi ga posjetiti. Mnogi stanovnici ga nazivaju hrvatskim kraljevskim gradom. Ukoliko ste u blizini grada posjetite ga, nećete požaliti.

Slikovni rezultat za biograd na moru centar grada

















14. Gospić
Nalazi se u središnjem dijelu Like. Nije baš velik ali je ''sladak''

Slikovni rezultat za gospić panorama

Slikovni rezultat za gospić panorama


13. Varaždin
Varaždin ima zanimljivu prošlost. Nije baš velik ali nije ni malen grad, vrijedi ga posjetiti, posjetila sam ga jednom i bilo je jako zanimljivo.
Slikovni rezultat za varaždin iz zraka



12. Križevci
Nažalost nikad nisam posjetila ovaj grad, ali se nadam da jednog dana hoću. On je jedan stari hrvatski grad u Prigorju. Malen grad kojeg vrijedi posjetiti. Meni se grad čini stvarno lijep a pogotovo noću.

Slikovni rezultat za Križevci


Slikovni rezultat za Križevci


11. Imotski
Imotski je jedan malen grad ali jako lijep. Posjetila sam ga više puta. Nema more ali ima 2 prekrasna jezera. Nalazi se u središnjoj Dalmaciji. Sitan grad ali meni jako poseban.
Slikovni rezultat za Imotski

Slikovni rezultat za Imotski


10.  Rovinj
Grad sam posjetila par puta. Meni je Rovinj najljepši grad u Istri. Također je malen. Najviše mi se kod njega sviđa zalazak Sunca, to morate vidjeti.

Slikovni rezultat za Rovinj


Slikovni rezultat za Rovinj


Slikovni rezultat za rovinj plaže


9. Hvar
Nikad ga nisam posjetila, ali po slikama mi se čini jako lijep. Najviše mi se sviđaju njegove plaže, voljela bih ga posjetiti jednoga dana. Zbog velikoga broja sunčanih dana, često se naziva i Sunčani Hvar. to mi je nekako ''simpatično''
Slikovni rezultat za Hvar

Slikovni rezultat za Hvar


Slikovni rezultat za Hvar


8. Vukovar
Grad se nalazi u hrvatskom dijelu Srijema. Ima tužnu prošlost, jednom sam ga posjetila i jako mi se svidio.

Slikovni rezultat za Vukovar

Slikovni rezultat za Vukovar

Slikovni rezultat za Vukovar

7. Zadar
Jednom sam imala priliku ga posjetiti, grad je jako lijep i stvarno ga treba posjetiti. Ako imate priliku posjetite ''Pozdrav Suncu'' i prekrasne Morske Orgulje.

Slikovni rezultat za Zadar

Slikovni rezultat za zadar slike

Slikovni rezultat za zadar slike

6. Trogir 
Trogir sam posjetila također samo jednom ali grad je jako lijep, jako mi se sviđa njegova rive i sve one palme, malo podsjeća na Split.

Slikovni rezultat za Trogir

Slikovni rezultat za Trogir

5.Omiš
Grad sam posjetila puno puta i svaki put je bolje i bolje, definitivno ga treba posjetiti.

Slikovni rezultat za Omiš

4. Makarska
Oduševila sam se kada sam ju prvi put posjetila, jedan prekrasan grad u Dalmaciji koji treba posjetiti.

Slikovni rezultat za makarska noću

Slikovni rezultat za Makarska

3. Zagreb
Zagreb, glavni grad Hrvatske, možda su ga očekivali neki na prvom mjestu, ali meni Zagreb nije nešto jako poseban kao i grad kojeg ćete vidjeti na prvom mjestu, volim ja Zagreb ali nije mi najljepši grad u Hrvatskoj.

Slikovni rezultat za Zagreb

Slikovni rezultat za Zagreb

2. Dubrovnik
I došli smo na krajnji jug Hrvatske, Dubrovnik je jedan predivan grad sa jako lijepim zidinama, stradunom i plažama...

Slikovni rezultat za Dubrovnik

Slikovni rezultat za Dubrovnik

1. Split
I vjerovatno očekivano... Split... Grad u kojeg sam se zaljubila, ovaj grad mi je jako poseban, ni LA, ni NYC, ni jedan grad ga ne može zamijeniti. U ovom gradu nalazi se moj najdraži klub koji se nalazi duboko u mom srcu... HAJDUK, nije samo zbog Hajduka ali kada posjetite Split vidjeti ćete o ćemu pričam. Njegova riva, palme, plaže, narod...

Slikovni rezultat za split panorama

Slikovni rezultat za split panorama

Slikovni rezultat za split panorama

Nadam se da ste uživali i u komentarima mi pišite što vi mislite o mom mišljenju, od ovih 15 koliko gradova ste posjetili?
Vidimo se sutra!


Nema komentara:

Pokreće Blogger.