Day 6- SUMMER MORNING ROUTINE I #15DaysWithMS

lipnja 29, 2017
Bok ekipa!
Dobrodošli natrag! Za danas sam vam pripremila opisati moju ljetnju jutarnju rutinu. Prije nego krenemo željela sam vam reći kakvo je stanje na mom blogu, većinom moje postove pročita 10 ljudi, a od tih 10 jedna osoba uvijek lajka, jako sam zahvalna što imam barem tih 10 ljudi, ako biste mogli pozovite još par ljudi i javite se u komentare i ja ću vas reklamirati u mom novom postu plus ću vas ja zapratiti i biti aktivna na vašem blogu(komentirati, lajkati). Sve što morate uraditi jest: Dovesti barem 3 ljudi koji će bit aktivni, javit se u komentar sa komentarom: Jesam. I morate napisati kojim 3 ste preporučili moj blog. A sada da ne duljim hajmo' krenuti!
Slikovni rezultat za tumblr photography blog






Ljeto je, nema škole, možemo spavati dulje... Ja se ovih dana većinom budim oko 8:30, bez alarma. Obožavam kada se probudim i čujem cvrkut ptica... Nema ljepšeg načina za buđenje...
Slikovni rezultat za wake up tumblr
Kada se malo razbudim (to mi većinom treba negdje 2 minute) uzmem mobitel, otvorim snepove od ljudi s kojim skupljam vatrice, pogledam što ima na instagramu i čitam i odgovaram na poruke koje sam dobila dok sam spavala (nisam baš osoba koja volit seenat pa uvijek volim odgovorit na poruke).
Povezana slika

Većinom kada sve to završim, negdje je oko 9h. Napokon se ustanem iz kreveta i odem ravno u kupaonicu, gdje operem zube i počešljam se.
Slikovni rezultat za brushing teeth gif
Slikovni rezultat za brushing hair tumblr

Odlazim u kuhinju i pripremam si doručak, često pojedem žitarice i mlijeko.

Slikovni rezultat za cereal tumblr


Dok jedem upalim laptop kako bi što prije počela sa ''poslom'', tada je vjerovatno negdje 9:30 ili 10 pa onda krećem sa blogom. Prvo moram osmisliti o čemu pisati i onda krenem (ako se pitate kako tražim slike, uglavnom samo napišem šta tražim npr. breakfast i samo još dodam tumblr i uvijek nađem neke fora slike i ponekad čak i GIFove). Treba mi oko sat vremena da napišem post. Nakon šta sam završila sa pisanjem posta, odlazim na YouTube i otvorim moju Subscribstion box i pogledam što nisam...
Slikovni rezultat za morning phone  tumblr

Zavrašavam oko 11/11:30 i gasim laptop, presvučem se u neku comfy robu a da nije pidžama.
Slikovni rezultat za comfy tumblr clothes home

I prije nego završim rutinu, napravim krevet i počistim malo kuću i sobu.
Slikovni rezultat za cleaning room tumblr

I tako smo došli do kraja rutine, nadam se da ste uživali i vidimo se sutra!
I za kraj evo vam jedan quote kojeg obožavaaamm.
Slikovni rezultat za morning phone  tumblr

Nema komentara:

Pokreće Blogger.