Day 2- What We Love About Back To School I #15DaysWithMS I Collab

kolovoza 27, 2017
Bok ekipa!
Kako ste mi?  Evo nas u drugom danu ovog mini ''serijala''. Za danas sam vam pripremila collab sa blogerkom Sretni Sanjar i na njenom blogu smo napisale 8 razloga zašto mrzimo povratak u školu, a na mom blogu ćete pročitati 10 razloga zašto volimo povratak u školu. Ako već niste, posjetite njen blog OVDJE. Da ne duljim ajmo krenuti! :)
Sretni Sanjar:

1. Ponovni susret s prijateljima
Pošto mi srednja nije u gradu u kojem živim, ne viđam toliko prijatelje iz srednje. Čujemo se mi svaki dan preko Snapchata i toga, ali nije to to. Zadnji put smo se vidjeli tamo negdje u 7. mjesecu i jedva ih čekam opet vidjeti, zagrliti, otići na kavu s njima i gnjaviti ih haha.



2. Španjolski jezik
Ne znam ako sam ovo ranije spominjala, ali ja toliko volim Španjolsku i njihove gradove i kulture i jezik, ma sve volim kod Španjolske. Ta ljubav seže još u ono vrijeme od prije 7 godina kada su se na RTL-u prikazivale španjolske sapunice haha. Sada se to ponovno vratilo zbog jednog jedinog Enrique Iglesiasa i grupe CNCO. Can you blame me?



3. Nema više latinskog
Ljudi moji, ja sam završila s 2 godine muke latinskog. Znači, slavit ću kad se vratim. Nema više svih mogućih deklinacija, konjugacija i nastavaka. Nema više besmislenih tekstova čije se rečnice samo ponavljaju. Iako će mi pomalo i faliti taj predmet jer smo dosta radili prezentacija i lako se dobivala ocjena.



4. Kupovanje školskog pribora
Znate onaj osjećaj kad uđete u trgovinu/knjižaru i sve je pretrpano bilježnicama koje vam trebaju za početak škole? Ja to obožavam. Kupovanje bilježnica, olovaka, preslatkih gumica, onda onih preslatkih kemijska u razno raznim bojama. Sve će mi to tako faliti kada jednog dana završim sa školom.



Morska Sirena:
5. Treninzi
Stižu i treninzi, ukoliko trenirate nešto vjerujem da toga nije bilo ljeti, ja imam treninge samo kad je škola.. Treniram odbojku i jedva čekam se vratiti na treninge.
Slikovni rezultat za volleyball tumblr gif

6. Nova roba
Vjerujem da nas je dosta kupilo nove robe za novu školsku godinu i da ćemo obući nešto u čemu nas još nisu vidjeli (LOL)
Slikovni rezultat za justgirlythings back to school
7.Radit ću nešto pametno
Više mi neće dan biti neispunjen, neću cijeli dan visiti na laptopu, nego ću ustvari raditi nešto. Iako će mi to ubrzo dosaditi i počet ću govoriti kad će praznici kad će praznici.
Slikovni rezultat za writing tumblr
8. Isprike
Malo glup razlog ali kada počne škola bit će ispita i zadaća tako da kada vam roditelji kažu: Ajde operi suđe/baci smeće.. vaša isprika će biti:moram učiti, imam zadaće..

Slikovni rezultat za cleaning tumblr

Hvala svima na čitanju i vidimo se ponovno sutra book!
INSTAGRAM: @morskasirenaaa
INSTAGRAM:@sretnisanjar

Broj komentara: 16:

  1. Draga, jako mi je drago što smo napisale još jedan collab zajedno. Možda ćemo i još jedan u budućnosti. Tko zna. :)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajoj, odusevljena sam ovim postom, zaista! Jako interesantan kolab ste napravile, i bas mi se dopada sto je tako slican a opet drugacija tema je u pitanju! Odlicna lista, i moja lista 'zasto ja volim skolu' bi bila gotovo ista! Fenomenalan post draga!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, baš mi je drago što ti se ovaj collab svidio! ♥

      Izbriši
  3. Slažem se sa svime! I ja jedva čekam da mi dani budu produktivni i korisni, a ne da sjedim po cijele dane. Blog ti je prekrasan. Posjeti moj blog kada stigneš. ♥

    cloudines.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post, vrlo zanimljiv za čitanje.

    Uzvratila sam praćenje.
    http://ccaammblog.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post draga, super si sve napisala! ♥
    Zapratila sam te, nadam se da uzvracas ;)


    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična ideja za collab! Slažem se s većinom stvari kojeste navele <3 Zapratila sam te!

    kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Post je super, mene isto veseli kupovina odjeće i školskog pribora, a i opet ću se vidjeti s prijateljima☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.