Day 5-School Movies You Need To Watch I #15DaysWithMS

kolovoza 30, 2017
Bok ekipa!
Za današnji post sam vam odlučila dati par filmova koji su vezani o školi i nadam se da će vam se svidjeti! 

1. Mean Girls 1 & 2
Vjerujem da su skoro svi pogledali ovaj film jer je totalno basic i najbolji film.
''Odrasla u afričkoj divljini s roditeljima zoolozima, Cady Heron (Lindsay Lohan) misli da zna što znači uzrečica da preživljavaju samo najjači. No, zakoni džungle dobiju novo značenje kada 15-godišnjakinja krene prvi puta u školu te se upozna s psihološkim ratovima i nepisanim društvenim pravilima s kojima se suočavaju današnje tinejdžerice.Cady se ubrzo sprijatelji s autsajderima Damianom (Daniel Franzese) i Janis (Lizzy Caplan), ali i trima najpopularnijim i najljepšim curama u školi. Regina (Rachel McAdams) je glavna, a Gretchen (Lacey Chabert) i Karen (Amanda Seyfried) njezine su sljedbenice. Iako je one odmah prime u društvo, Cady se želi družiti i s Damianom i Janis.
Slikovni rezultat za mean girls tumblr
2. Easy A
Nakon što se pročuje da je inače simpatična srednjoškolka Olive Penderghast (Stone) lagala, ona započinje vjerovati kako se njezin život razvija identično kao i onaj glavne junakinje u knjizi „The Scarlet Letter“ koju istovremeno obrađuje za lektiru. Međutim, ubrzo će Olive odlučiti iskoristiti glasinu kako bi poboljšala svoj društveni i financijski status na sveopće iznenađenje mnogih...
Slikovni rezultat za easy a
3. Clueless
 Cher Horowitz (Alicia Silverstone) je bogata, lijepa i popularna učenica ugledne gimnazije na Beverly Hillsu, koja vrlo vješto umije svakoga nagovoriti na ono što želi. Ali, ono što joj nikako ne uspijeva je iznuditi bolju ocjenu od svoga profesora. Stoga ga zajedno sa svojom prijateljicom Dionne (Stacey Dash) odluči pokušati spojiti s jednom od njihovih profesorica, kako bi postao sretniji i opušteniji prilikom ocjenjivanja. Istovremeno, dvije prijateljice pretvaraju novu učenicu Tai (Brittany Murphy) u popularnu djevojku dostojnu druženja s njima. Usred svih tih misija i zavrzlama, Cher shvaća kako bi doista voljela naći odgovarajućeg dečka, te da se život sastoji od znatno više elemenata, ne samo od luksuzne odjeće i školske popularnosti.
Slikovni rezultat za Clueless

4. Bring It On

Slikovni rezultat za Bring It On

5. 10 Things I Hate About You
Sestre Kat i Bianca pohađaju istu školu i žive sa strogim ocem koji im ne dopušta izlaske s dečkima prije mature. Dok je mlađa Bianca vrlo popularna, starija Kat je crna ovca - samouvjerena ljubiteljica književnosti i potpuno nezainteresirana za dečke. Bianca želi izaći sa zgodnim školskim zavodnikom Joeyjem, no otac je donio novo pravilo - prva na sastanak s dečkom mora ići Kat jer je starija. Dok ona ne nađe dečka, a otac se nada da to neće biti tako skoro, Bianca ne smije izlaziti. Simpatični Cameron, kojem se Bianca jako sviđa, te njegov prijatelj, odluče nagovoriti Joeyja da potplati novog i problematičnog učenika Patricka Veronu kako bi izveo Kat, što bi Joeyju omogućilo da izvede Biancu, iako Cameron mlađu sestru zapravo želi za svoju djevojku. Patrick pristane i polako počne zadobivati naklonost tvrdoglave i neukrotive Kat... 
10 razloga zašto te mrzim Poster
6. The DUFF
Slikovni rezultat za the duff

Oprostite ako vam se ovaj post nije svidio, nisam imala danas nikakve inspiracije za pisanje, voditi ovih 15. dana je jako teško, vjerujte mi. Nadam se da vam se barem malo svidio i vidimo se sutra boook!

Broj komentara: 9:

  1. Super je post, gledala sam većinu ovih filmova a "10 things I hate about you" mi je jedan od omiljih i nikada ne dosadi.

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Od navedenih sam gledala Mean Girls i odlican je, preporucujem ti da pogledas i Wild child, na slican je fazon, mislim da bi ti se svidio. Ovaj zadnji vec dugo zelim pogledati, a nakon ovog posta si me podsjetila na njega pa cu ga sigurno pogledati. Hvala na preporukama

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već sam gledala Wild Child, odličan film! Hvala draga! <3

      Izbriši
  3. Odličan post! Prošle godine sam prije škole gledala The Duff i Mean Girls, a nadam se da ću i ove godine ostale filmove :*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Great post, dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovi svi filmovi su takvi klasici i zakon su! Super post, i vjeruj mi svidio mi se i ne mislim da ti se nije dalo pisati. ♥ I posjeti moj blog kad stigneš. :)

    cloudines.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako interesantan post. Gledala sam samo Mean girls 1 i jako mi se svideo, odgledaću i drugi deo.
    Uzvrati praćenje. :)

    Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivni filmovi,mnogo njih sam odgledala a ostale tek planiram. :)
    http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/09/air-cushion-mesh-athletic-shoes.html

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.