LJETNA POSLASTICA I RECEPT #COOKINGWITHINES

kolovoza 19, 2017
Bok ekipa!
Za današnji post sam vam pripremila recept jednog preeefinog kolača! Preporučujem vam da ga definitivno probate jer kolač je BOMBAA! Nisam nikad radila recept na ovom blogu ali ovo je moj prvi... Otvorit ću moju mali ''serijal'' u kojem ću postavljati recepte pod hashtagom #COOKINGWITHINES nadam se da će vam se ovaj recept svidjeti i krenimo!
btw. nisam slikala kolač i sastojke jer sam kolač radila prošli tjedan i nisam mislila raditi recept vam ali nema veze, nadam se da vam ne smeta! Nijedna od ovih slika nije moja!
-nije moja slika-
Slikovni rezultat za ljetna poslastica

POTREBNI SASTOJCI
-250 grama Petit Beurre keksa
-3 kisele jabuke
-3 banane
-150 grama mljevenih oraha, lješnjaka ili badema (ako žeite, ja nisam stavljala)
-1 žlica ruma
-150grama mljevenih plazma keksa
-100 grama šećera (ja sam stavila manje, 5 žlica, a vi kako hoćete)
ZA PUDING KREMU
-1 Puding vanilin Dolcella
-2 žlice šećera
-500 mililitara mlijeka
-20 grama maslaca
ZA ŠLAG
-125 mililitara vode
-Šlag pjena Dolcela
ZA DEKORACIJU
-Malo čokolade za kuhanje
Slikovni rezultat za petit keksi

1. Ugrijte mlijeko (u mikrovalnoj ili na štednjaku, svejedno) umačite kekse u mlijeko i posložite ih u tepsiju (obložite cijelu tepsiju keksima)
Slikovni rezultat za grijanje mlijeka u mikrovalnoj

2. Izvadite jednu veliku zdjelu. Zatim naribajte jabuke i banane u tu zdjelu, dodajte orahe/lješnjake/bademe, mljevene kekse, rum i šećer. Promiješajte sve zajedno i stavite preko posloženih keksa u tepsiji.
Slikovni rezultat za mixing ingredients tumblr
3. Prašak za puding promiješajte sa 2 žlice šećera, dodajte 6 žlica mlijeka i promiješajte. Ostatak mlijeka zakuhajte, dodajte razmućeni prašak za puding i miješajući kuhajte puding 2 minute. U vrući puding dodajte maslac i prelijte preko smjese od voća i keksa. Pustite na zraku da se ohladi! (ne u hladnjak, kad stavljate vani prekrijte kolač krpom kako ne bi neke muhe ili nešto sletilo na kolač)
Povezana slika
4. U posudu ulijte 125 ml vode, dodajte sadržaj šlag pjene i mješajte mikserom do željene čvrstoće. Nakon toga šlag premažite preko hladnog pudinga. I na kraju na vama je dekoracija, ja sam dodala malo naribane čokolade po šlagu, kako bi kolač izgledao ukusnije! Na kraju ostavite kolač da se dobro ohladi u hladnjaku i uživajte!

Nadam se da ćete probati kolač i da će vam se svidjeti! Ako imate pitanja ostavite u komentarima odgovorit ću vam rado! Vidimo se sljedeći put! Boook!
Slikovni rezultat za heart tumblr



Broj komentara: 8:

  1. Kolač izgleda prefino, ali sam ja antitalent za kolače tako da nisam sigurna da ću ga isprobati. Sjajan post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Kolač izgleda jako dobro! Baš mi je fora ovaj recept-morati ću ga probati! <3
    novi post je na mom blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Kolač je predivan, draga, izgleda preukusno, moram ga praviti iako me kuhinja toliko ne želi, haha.

    laAdda | BTS #2 - Study videos

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, ovo izgleda predobro. Hvala za recept. Inače obožavam da pravim kolače iako nisam pretjeran ljubitelj slatkoga.
    Želim ti lijep početak radne sedmice!

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.