A Day In: Brela

srpnja 23, 2017
Bok ekipa!
Danas sam bila na plaži u Brelima (Dalmaciji) i želim vam prenijeti svoje dojmove. Žao mi je što ne mogu ispuniti svoje obećanje i neću moći pisati 3 puta tjedno, ali šta da radim... btw. ekipa sve slike su moje, a vi uživajte u njima.





Brela su jedno malo mjesto u Splitsko-dalmatinskoj županiji pored Makarske poznato po svojim lijepim plažama ne samo u Hrvatskoj, već i dalje u svijetu.



Na plažu smo došli oko 9:30, trebalo nam je oko 5 minuta da se spustimo do plaže.
Kada smo došli, iskreno, je me nešto oduševilo, ali onda sam ušla u more i promijenila mišljenje. More je u početku tirkizne boje, a onda kada se ide prema bovama postaje tamnije plavo, ali toliko čisto. Neopisivo.






Najbolje je doći rano ujutro. More je bilo čišće od bazena, časna riječ. Jedino što je poslije bilo par borovih iglica ali to je od bure i zato smo i išli ranije što mi je jako teško palo jer je plaža stvarno prekrasna.



Na kraju smo išli na piće i natrag kući na ručak. Ja sam popila ledeni čaj, moja tetka hladni nescafe od čokolade, a moja strina cedevitu od limuna. Kafić mi se jako svidio. Šarene stolice i stolovi, ljubazni konobari, ma predobro.



Ekipa, hvala na čitanju! Nadam se da sam vam uspjela dočarati ljepote Brela, a i nadam se da će novi post izaći brzo. Ostavljam vas da uživate u još malo slika! :))









4 komentara:

  1. Predivan post i jako lijepo si predstavila ovu plažu.
    Pored toga, moram pohvaliti tvoje fotkice koje su jaaako lijepe.
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post,nedostajali su mi tvoji postovi,čini se da si se jako lijepo provela na toj plaži,uživaj!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A draga žao mi je, nemam baš dobrog interneta pa ne mogu pisati, ali uživam ovdje! <3

      Izbriši

Pokreće Blogger.