Day 8-NEW MONTH+50 RANDOM QUESTIONS TAG I #15DaysWithMS

srpnja 01, 2017
Bok ekipa!
Danas je 1.7. , novi mjesec,  možete li vjerovati? Ja ne. Ne vidim baš komentare pa ti, barem ti koji ostaviš taj jedan ''lajk/plus'' komentiraj nešto. A voljela bih da svi koji čitate, ostavite komentar na odgovor na pitanja: Kako si? Što radiš ovih dana bez škole? Opustite se malo i uživajte u čitanju!
Danas sam vam pripremila ''50 Random Questions Tag'' možda se pitate zašto stalno radim tagove? Želim da se malo bolje upoznamo! btw. tag sam vidjela kod ''Jovana's Dairy''.Da ne duljim hajmo' mi krenuti!
Slikovni rezultat za july tumblr

1. Gdje si bila prije 3 sata?
U krevetu, spavala sam.
2. U koga si zaljubljena?
Nikoga trenutno.
3. Jesi li ikada pojela pastelu?
Noup.
4. Nalazi li se išta roze boje u tvojoj blizini?
Da, moja maskica od telefona!
5. Kada si zadnji put išla u tržni centar?
Prije 3 dana.
6. Nosiš li trenutno čarape?
Ne.
7. Posjeduje li tvoja obitelj auto koji vrijedi više od 2000$?
Od kud' da ja znam?
8. Kada si posljednji put bila vozila izvan grada?
Ne vozim.
9. Jesi li bila u bila u kinu posljednjih 5 dana?
Ne.
10. Da li ti je vruće?
Trenurno ne.
Slikovni rezultat za SUMMER WEATHER TUMBLR
11. Što si posljednje popila?
Vodu.
12. Što imaš trenutno na sebi?
Pidžamu lol.
13. Pereš li sama auto ili ga voziš u praonicu?
Nemam svoj auto jer ne vozim, ali kada mi obitelj pere auto oni ga voze u praonicu, ali ja se uvijek ponudim da ga ja operem sama jer to obožavaaaamm.
14. Što si posljednje jela?
Pecivo sa sirom.
15. Gdje si bila prije tjedan dana u ovo vrijeme?
Mislim da sam pisala blog post na kauču kao i trenutno lol.
16. Jesi li kupila neki dio garderobe ovog tjedna?
Dap, jučer jedan kombinezon.
17. Kada si posljednji put trčala? 
Jučer.
18. Koji si posljednji sport gledala?
Nogomet, Čile-Portugal.
19. Omiljena životinja?
Mačka.
20. Odmor iz snova?
Los Angeles, New York City, Bora Bora.
Slikovni rezultat za bora boraPovezana slika















21. Kod koga si posljednje bio kući?
Frendice.
22. Najgora povreda koju si imala?
Slomljena ruka, 3 puta iskrivljen zglob, operacija.
23. Jesi li bila zaljubljena?
Prije?Da.
24. Nedostaje li ti netko/nešto trenutno?
Ako prihvaćamo pod odgovor životinje onda da.
25. Posljednja predstava koju si pogledala?
Završna u školi negdje u početku lipnja...
26. PRESKOČIMO OVO PITANJE
27. Koji su ti planovi za danas?
Idem gledat jedan sportski event i kupat se.
28. Tko je posljednja osoba kojoj si poslala poruku i na kojoj aplikaciji?
WhatsApp, prijateljcI.
29. Sljedeće putovanje na koje ideš?
Dalmacijaaaaaaa.
30. Jesi li ikada išla u kamp?
Daa.
Slikovni rezultat za camp tumblr

31. Da li si bila nagrađena kao najbolja učenica u školi?
Ne.
32. Šta želiš da znaš o budućnosti?
Koliko ću imat djece, kada ću umrijeti, tko će mi bit muž, gdje ću živjeti?
33. Koristiš li parfeme?
Daaa.
34. Imaš li nešto zakazano ove godine od lječnika?
Da.
35. Gdje ti se nalazi najbolja prijateljica trenutno?
Kući je.
36. Kako je tvoja najbolja prijateljica?
Odl.
37. Imaš li taman ten?
Da. (brzo pocrnim ljeti)
38. Šta slušaš trenutno?
Ništa.
39. Skupljaš li nešto?
Da.
40. Tko je najveća tračara koju znaš?
Booo.
Slikovni rezultat za gossip tumblr

41. PRESKOČIMO
42.  Jesi li pila gazirani sok slamčicom?
Daa.
43. Kako glasi posljednja poruka koju si primila?
'' sta cemo''
44. Voliš li ljuti sos?
Da.
45. Posljednji put kada si se tuširala?
Sinoć.
46. Pereš li veš?
Ne, mama to radi.
47. Od kuda si?
Hrvatska.
48. Jesi li ičja BFF?
Da.
49. PRESKOČIMOO
50. Šta si radila u ponoć jučer?
Dopisivala se na wappu.
Slikovni rezultat za texting tumblr

Nadam se da ste uživali, vidimo se sutra :)

Nema komentara:

Pokreće Blogger.