My Summer Night Routine

srpnja 26, 2017
Bok ekipa! Danas vam opisujem moju night routinu. Nadam se da će vam se post svidjeti. Znam da sam već radila a day in my life i opisala moju night routineu ali sada sam u Dalmaciji na godišnjem i malo se promijenila routina. Ajmo krenuti!





Započet ću vam rutinu od 18:00. 18:00 je sati i uživam u prekrasnom pogledu sa terase... Obično u ovo vrijeme se volim opustiti i provesti ovo vrijeme bez tehnologije...


19 je sati i odlazim u moju sobu i otvaram ormam kako bih mogla uzeti neku udobnu robu u kojoj ću provesti ostatak noći (ako ne idem van) i odlazim u kupaonicu i tuširam se svojim omiljeni Fa gel za tuširanje.



Nakon tuširanja najčešće uzimam mobitel i gledam što ima novo na društvenim mrežama, odgovaram na poruke i snapove ili zakartam sa obitelji. Najčešće kartamo remi, a ponekad i briškulu.


Oko 20 sati večeramo svi skupa. Najčešće pojedemo sendvič ili nešto tako jer ne volimo baš nešto pretjerano pojesti za večeru. Danas smo imali pohane tikvice koje su preefine i preporučila bih da ih probate. Pišite mi ako biste htjeli da vam napišem i recept za njih.


Nakon večere najčešće legnem na kauč i odgledam seriju (Nauči me voljeti) don't judge me hahhaa. Najčešće ju gledam s mamom, bakom i tetom. Oko 22 ili 23 dolazi tetina prijateljica i na terasi se smijemo, pričamo, zabavljamo se do ponoći, ponekad i dulje...


Za kraj operem zube, obučem pidžamu, legnem u krevet, još malo pregledam mobitel  i laku noć!


To bi bilo to ekipa za danas! Nadam se da ste uživali i čujemo se u sljedećem postu! Boookkk!!

Broj komentara: 15:

  1. Super post! Baš lijepa i opuštajuća večernja rutina,slično radim i ja! <3
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Hahah, ja isto gledam onu seriju (definitivno je topp) :) Super rutina, moja je slična :*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Jako nam je slicna rutina :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post draga, slične su nam rutine !
    Novi post na mom blogu bilo bi mi i više nego drago da pročitaš :)
    https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Hello, love your blog and this post!
    I'm new follower from Italy, do you want to follow back on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Rutine nam se dosta razlikuju, ali sjajan post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Moja nocna rutina je uvek sa filmovima! :)
    Novi post: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post. Baš mi je drago što si podelila svoju noćnu rutinu sa nama. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako zanimljiv post.
    I ja volim da igram remi, a za ovu drugu igru prvi puta čujem :D
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post zaista, volim da čitam rutine:)

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.