Day 13- June Favorites 2017+Q&A? I #15DaysWithMS

srpnja 06, 2017
Bok ekipa! 
Za danas sam vam pripremila favorite šestog mjeseca, mjesec je brzo proletio. Sve ove slike koje ćete vidjeti su moje. Nisam slikala robu, jer da jesem bilo bi previše.. U komentarima mi pišite pitanja za Q&A, na pitanja ću odgovarati u nedjelju ja mislim, a sva pitanja koja postavite će biti u postu ;)
Da ne duljim hajmo' krenuti. 
btw. sve slike osim ove prve su moje.
Slikovni rezultat za tumblr photography



Balea 'Shine bright like a diamond' dezedorans
Kao prvo dezedorans predivno miriše, kao drugo svaki dan sam ga imala prošli mjesec. Bočica je jako lijepa i meni se baš sviđa. Miris je malo voćni, ako ne volite baš one dezedoranse sa jakim mirisom, definitivno probajte ovog.


Zara 'black' parfem
Ovim parfemom sam se mirisala uvijek prije izlaska, mislim da ću ga nastaviti koristiti i u ovom mjesecu. Parfem je kupljen u trgovini s robom 'Zara' . Miris je mješavina slatkog i jakog parfema, obožavam ga.

H&M Beauty Blender 
Imam 2 beauty blendera, ovaj mi nije draži od jednog žutog iz DM-a ali htjela sam vam pokazati ovog, ovaj je bio nešto malo eura, kupljen je u Milanu u H&M-u. Pitate se zašto sam ga htjela vam pokazati? Zato jer ja sam mislila da je neki bezvezan jer ono inače se šminka ne kupuje u trgovini sa robom, ali ja sam se ovim blenderom oduševila, nije dobar kao pravi ali radi svoj posao.

Catrice Liquid Camoflage Concealer
Kupila sam ga u Bipi za 33 kune. Korektor je odličaan, najdraži mi je koji sam ikad imala. Preporučujem ga. Ja imam ovaj u broju 20 'Light Beige'


Essence Crni Gel Lak Za Nokte
Izgleda da ideja sa lampicama u pozadini nije bila baš dobra, kamera mobitela je stvarno odlična ali izgleda da sa lampicama ne ide baš. Ugl. najdraži mi je lak od svih, em je crni, em je gel lak, em ima jako dobar kist... Jako mi se sviđa i koristila sam ga puno puta.

Essence Olovka Za Obrve
Olovka je odlična, ja imam olovku u broju 2. 

Dove Purely Pampering Gel-Krema Za Tuširanje
Jako mi se sviđa miris, imala sam ih 2 u početku mjeseca a mjesec sam završila sa pola jednog. Preporučujem, odličan je.

Balea Krema Za Ruke
Kupljeno je u DM-u. Nisam baš osoba koja voli kreme za ruke, ali ova mi se jako svidjela.

Sandale
Ove sandale su kupljene u Splitu, ne znam stvarno u kojoj trgovini. Kada sam ih prvi put vidjela nisu me oduševile, ali onda kada sam ih prvi put obukla u grad zaljubila sam se u njih... Mekane su, trendy, slatke, ako saznam gdje sam ih kupila javit ću vam definitivno. 

Nike Crne Tenisice
Oduvijek sam ih htjela, svugdje sam ih tražila i onda sam ih u početku 6. mjeseca našla, taman kada se i ne nose baš tenisice. Obožavam ih, mekane su, može se trenirati u njima, a i može se ići u grad i šetati se sa njima, ali ja bih rekla da su više sportske. Kupljene su u Pitarossu u Sloveniji.

I to bi bilo to za današnji post. Nadam se da vam se post svidio. U komentare mi pišite od ovih proizvoda koje sam vam pokazala, koji biste vi htjeli?
Do sutra, bokkkk!



Broj komentara: 16:

  1. Koristim istu kamuflažu i meni je odlična također. Sandale su ti preslatke. Super post! :)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam Dove gel za tuširanje,koristila sam ga ovog meseca i stvarno sam bila prezadovoljna sa njim. Ali zaista onako baš su kvalitetni dove proizvodi. Takođe probala sam i balein dezodorans,baleine proizvode preobožavam.♥
    Pitanja za Q&A ♥
    1. Šta najviše voliš da radiš u slobodno vreme?
    2. Omiljeno jelo?
    3. Omiljeno piće?
    4. Kada ti je rođendan?
    5. Kako se zoveš?
    6. Šta bi volela biti kad porasteš?
    7. Omiljeni dezodorans?
    8. Da li voliš blogovanje?
    9. Da li planiraš u daljoj budućnosti da se baviš blogovanjem?
    10.Da li voliš raspust?
    11.Omiljeno godišnje doba?
    12.Da li više voliš picu ili palačinke?
    13.Omiljeni sok?
    14.Sladoled od čokolade ili jagode?
    15.Gde bi volela živeti kad porasteš?♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih isto obožavam. :)
      Hvala na pitanjima. ♥

      Izbriši
  3. 1. Youtube ili blog?
    2. Omiljen/a youtuber/ica?
    3. Čime se želiš baviti u budućnosti?
    4. Koju srednju si upisala/želiš upisati?
    5. Ljeto ili zima?
    6. Omiljeno mjesto koje si posjetila do sada?
    7. Pizza ili lasagne?
    8. Koji bi jezik voljela naučiti pričati?
    9. Zašto si se odlučila za blog?
    10. Postavi si jedno pitanje koje nitko nije, a voljela bi da je i odgovori na njega. :)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post.. Deluje mi primamljivo ovaj Balein dezodorans, videcu da ga probam :))
    Ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komentar na mom blogu :))

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/?hl=sr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga!♥
      Probaj ga, vjeruj mi nećeš požaliti. ;)

      Izbriši
  5. Divan post!Sjajani favoriti!Prelepe slike!♥
    Omiljena boja?
    Omiljena životinja?
    Koliko dugo se baviš odbojkom?
    Šta misliš o mom blogu?
    Omiljeni grad?

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    HUGE INTERNATIONAL GIVEAWAY - https://chelchiechelchie.blogspot.rs/2017/07/its-huge-international-giveaway-time.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post,Dove gelovi za tuširanje zaista su super i vrijedni kupiti!♥


    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post!
    Iskreno, ni jedan od favorita nisam koristila, ali neki su već na listi za kupovinu :D
    Želim ti lijep vikend, draga!

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.