Movies To Watch This Summer

srpnja 11, 2017
Bok ekipa!
Da znam, rekla sam da ću objavljivati postove ponedjeljkom, srijedom i petkom. Danas sam trebala raditi neki 'packing' post, ali pakirati ću se predvečer, a ne želim da čekate, tako da packing post će bit vjerovatno objavljen u petak. Oprostite što nisam stigla jučer objavit, pa ću danas. U prošlom postu sam vas pitala koje postove želite da pišem ovdje, par vas je reklo izbor filmova za ljeto, pa sam odlučila za danas to. Da ne duljim ajmo krenuti.
Slikovni rezultat za summer movies tumblr

5)  BAYWATCH

Film nisam pogledala ali sam čula sve najbolje o njemu, tako da ga možda i pogledam ovo ljeto. Film prati predanog, opasnog, popularnog i voljenog Mitcha Buhannona (Dwayne Johnson), voditelja Spasilačke službe, u zaljevu, u Miamiju. Iako zaljev izgleda kao i svaki drugi, tajanstveni događaji u lokalnom klubu na plaži navode Mitcha da pomisli kako su njegova omiljena plaža i njezini posjetitelji u velikoj opasnosti. Kako bi spasio zaljev, morat će se družiti s mladim i bahatim spasiocem Mattom Brodyjem (Zac Efron), koji ne poštuje nikakva pravila. 
Slikovni rezultat
KLIKNITE OVDJE ZA TRAILER FILMA.

4) TEEN BEACH 2

Film sam pogledala, odličan je. Ako ste gledali i prvi dio filma, vjerujem da će vam se i ovaj drugi dio svidjeti. ;) Nastavak Disneyevog teen mjuzikla vodi nas na putovanja kroz vrijeme, u svijet plesa, pjesme pjesme i romanse.
Slikovni rezultat za teen beach 2 film recenzija
KLIKNITE OVDJE ZA TRAILER FILMA.

3)  THE SECRET LIFE OF PETS

Evo jedan animirani film. Vjerujem da ste ga možda i prošle godine pogledali. Film je stvarno odličan, jednom sam ga pogledala i svidio mi se. Komedija o životu ljubimaca koji se događa nakon što njihovi vlasnici odu na posao ili u školu.
Slikovni rezultat

2)  FIST FIGHT

Film ću danas pogledati, čini se zanimljiv. Kada zbog profesora književnosti Andy-a, profesor povijesti Strickland dobije otkaz, ovaj ga izaziva na tuču ispred škole.
Slikovni rezultat za fist fight recenzija
KLIKNITE OVDJE ZA TRAILER.

1) THE SWAP

Film sam pogledala par puta, odličan je i vrijedi pogledati. (Naravno Disneyev je pa je odličan hahaha). Gimnastičarka i hokejaš misterijalno zamijene tijela i moraju saznati kako se vratiti u svoja tijela prije nego što to postane zauvijek. 

Slikovni rezultat za the swap

KLIKNITE OVDJE ZA TRAILER.

Hvala vam na čitanju! Nadam se da sam vam barem malo pomogla! Vidimo se sutra sa novim postom bokkk!
btw. koje od ovih filmova ste vi pogledali? pišite u komentarima.
Slikovni rezultat za movie tumblr


23 komentara:

  1. Draga, dobre filmove si odabrala, neke sam vec gledala :)
    U svakom slucaju, post je super ^^
    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. AAA love this post! thanks for sharing:)

    Follow for follow?:)

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Većinu filmova sam odavde gledala, a baš me je privukao ''The swap'' pa ću ga za neki dan pogledati :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj ga definitivno, javi se kada ga pogledaš! <3

      Izbriši
  4. Ama baš ni jedan film od ovih sa liste nisam odgledala, a sada mislim da mnogo prouštam, ja nikada ''nemam vremena'' i u tome je najveći problem. :P Hvala ti na predlozima, za početak mi se najzanimljivijim čini The swap. :)

    milicaipm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. The swap je stvarno odličan i vrijedi ga pogledati! Hvala draga! <3

      Izbriši
  5. Odličan post! Pogledala sam četvrti, treći i prvi film i sva tri mi se jako dopadaju.

    mydiary328.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da ću danas neki pogledati, hvala na preporuci :D Divan post, zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Od ovih filmova sam gledala samo Teen Beach, ali i ovi ostali deluju zanimljivo. Super post!
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam gledala niti jedan,ali sam čula za većinu,svakako ću nastojati ih pogledati!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. divno! lepe preporuke za filmove...
    https://www.instagram.com/isidora_arodisi/
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/07/top-5-off-shoulder-dresses.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan je post! Obožavam čitati ove postove sa filmovima,jer sam veliki zaluđenik gledanjem filmova. Na kraju ja odgledam puno filmova a posle sve zaboravljam imena. Obožavam gledati filmove tako da ću pogledati i ove! Svaka čast što si izabrala ove filmove! Ne volim kada neko stavi sve one baš poznate filmove koje smo većina nas gledali!♥
    Objavila sam novi post,pa bi volela kada bi ušla i pročitala. Ukoliko želiš možeš mi ostaviti komentar jer me zanima da li ti se svideo post! Hvala!♥ Link posta - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/verujveruj-i-veruj.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je, plan mi je i bio da stavim manje poznatije filmove! ❤

      Izbriši
  11. Hvala ti za predloge. Izabrala sam par filmova za večerašnje opuštanje :D
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.