Moje Mišljenje O Trendovima 2016.

srpnja 12, 2017
Bok ekipa!
Za današnji post sam vam odlučila podijeliti mišljenje o trendovima 2016. , ovo sam vidjela kod dosta stranih youtubera na youtubeu i odlučila sam i ja napraviti ovo. Na put krećem u 14 sati tako da ću vam danas pisati i sve pripremiti a post objaviti u petak. ;) Da ne duljim ajmo krenuti! 
Slikovni rezultat za 2016 tumblr

1. Adidas Superstar

Meni se tenisice sviđaju, jako su lijepe, najviše mi se sviđaju bijele. Jedini razlog zašto ih nisam kupila jest taj da ga je svaka treća osoba imala...
Slikovni rezultat za adidas superstar squad tumblr

2. Kim Kardashian Pletenice

Ovaj trend mi se prošle godine najviše svidio, pletenice su stvarno predivne i nemam ništa protiv njih. Jednostavno su sjajne.
Slikovni rezultat za kim kardashian braids tumblr

3. Dab

U 2016. sam ga podnosila i nisam ga toliko mrzila, ne mrzim ga ni sada ali nije više u trendu. Prošle godine je cijeli internet bio pun dabova tako da mi je jedino tada išao malo na živce.
Slikovni rezultat za dab tumblr

4. Triangle Kupaći

Bio je hit prošlo i pretprošlo ljeto. Meni se sviđa, kupaći je sladak i nemam ništa protiv njega.
Slikovni rezultat za triangle bikini tumblr

5. Pokemon Go

Ovaj trend sam najnajnajviše mrzila prošlog ljeta. Izašla sam sa prijateljicom van a ona hvata pokemone, na rođendanu smo dvoje ih hvata pokemone... Najgore kada se neka nesreća dogodi zbog aplikacije... GROZNO. Ako volite aplikaciju nemojte da me mrzite, ovo je samo moje mišljenje
Slikovni rezultat za pokemon go tumblr.

6. Slip Dress Preko Majice

Ovaj trend mi se iskreno nije svidio. Ljepše bi izgledalo da ispod haljine je neki bralette a ne majica jer stvarno ne izgleda lijepo. 
Slikovni rezultat za slip dress over shirt


7. Chokers

Chokere imam još uvijek i obožavam ih, idu uz sve i full su lijepi.
Slikovni rezultat za choker tumblr

8. Bomber Jakne

Ove jakne nemam ali se čine slatke, nisu bilebaš popularne na Balkanu, više su bile popularne u Americi.
Slikovni rezultat za bomber jackets tumblr

 Nadam se da vam se post svidio, novi post izlazi u petak. Pišite mi u komentare koje od ovih trendova najviše volite a koje najmanje, vidimo se ubrzo bokkk!!!

Broj komentara: 27:

  1. Odličan post! Najviše volim bomber jakne i čokere, a najviše mrzim igricu Pokemon Go.. :D

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, prvi puta sam na tvom blogu i jako mi se sviđa. Najviše volim tj. obožavam bomber jakne i one su mi definitivno favorit.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Obožavam bomber jakne i chokere, ostalo mi je sve okej osim majice i slip haljine, to je nešto što ne mogu vidjeti :*
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se licno svidja slip dress preko majice, ali ok, svako ima svoje misljenje. Slazemo se sto se tice igrice Pokemon Go, tu stvarno nemam sta da dodajem.

    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neka! Svatko ima svoje mišljenje i treba ga poštivati! ❤

      Izbriši
  5. Neki trendovi mi se sviđaju, dok neki kao što su Pokemon Go i majica ispod haljine mi se uopšte ne sviđaju.

    laAdda | Wednesday Cooking - Macarons

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post! Pogodila si baš sve trendove,u svima sam na neki način "sudjelovala" ili su mi se barem svidjeli,ali ovaj dab nikada neću skužit :P
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Imamo skoro potpuno ista mišljenja! Adidas superstar patike i bomber jakne su mi skroz kul, ali kao što si rekla, svaka treća osoba ih nosi :/ Zapratio sam te :)

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Slažem se skoro pa u potpunosti ali većinu toga je kupujem zbog toga što svatko posjeduje to .
    Novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤
    Pratim te nadam se da ćeš uzvratiti ❤

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja ne volim pokemone :))0)

    https://www.instagram.com/isidora_arodisi/
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Slažem se za chokerse! Mnogo su mi se sviđale ove Kim Kardishian pletenice iskreno su mi mnogo lepe! Mada nisam imala neko vreme da ih pravim i nisam ih probala. Prošle godine su baš svi bili zaluđeni tim pokemonima ja iskreno ne znam meni je to bilo totalno ali totalno bezveze. Takođe da prošle godine su bili baš u trendu ti kupaći i ja bi volela da kupim jedan takav,trebala sam kupiti ali nisam kupila sam neki drugi! Da,jedno što sam najviše volela od prošlogodišnjih trendova jesu bile adidas patike one su mi prelepe! Nadam se da će i ove godine biti u trendu!♥ Odličan post sve u svemu.♥
    Objavila sam novi post,pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila komentar!Hvala ti puno!♥
    Link - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/prava-velicina_17.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Sviđa mi se ideja posta! Bomber jakne su definitivno bile veliki hit (naravno više u Americi nego tu), pa i sama imam dvije. Dab i Pokemon Go me toliko živciraju da je to nemoguće i objasniti. Drago mi je da je ta zaluđenost prestala. Adidas Superstar tenisice imam u bijeloj i bijelo-crnoj boji i kad sam ih ja kupila još uvijek nije toliko ljudi imalo iste. Ubrzo su baš postale veliki trend i sad ih stvarno nosi svaka treća osoba. Chokeri ostaju moj omiljeni prošlogodišnji trend :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni se u biti sviđaju adidas superstar, ali ipak više posežem za njihovim klasičnim tenisicama. A svakako superstar nemaju moga broja haha :)
    Odličan je post :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.