Day 11- 10 Things We Love About Summer I Collab I #15DaysWithMS

srpnja 04, 2017
Bok ekipa!
Za današnji post sam vam odlučila napraviti moj prvi collab, sa bloggerkom Sretni Sanjar. Cura ima jako dobre postove, posjetite njen blog tako da kliknete ovdje . Na njenom blogu smo pisale 10 stvari koje ne volimo kod ljeta. Da ne duljim hajmo' krenuti.



Slikovni rezultat za summer gif tumblr

Sretni sanjar:
1. Roštilj
Ima li boljeg osjećaja od onog kada ste se okupili s rodbinom ili prijateljima, sjediti u vrtu pred kućom ili u kući i jedete vruć roštilj i prepričavate događaje? Vjerujem da nema. 

Slikovni rezultat za bbq tumblr

2. Skakanje
Ovo mi je definitivno najdraža stvar u vezi ljeta. Obožavam skakati u more, a pogotovo s onih ful visokih visina. 
Slikovni rezultat za jumping into water tumblr gif

3. Izlasci
Dogovorite se s frendicama za izaći van na neki koncert ili samo u šetnju gradom i nije bitno ako će to bit usred tjedna ili za vikend.

Slikovni rezultat za night out tumblr

4. ''Letting go''
Ovo je vrijeme za puštanje svih oni problemi koji su vas mučili tijekom godine. Ljeto je vrijeme za zabavu i moj najiskreniji savjet za sve vas je da pustite sve što vas muči i unesrećuje i zabavite se u drugim stvarima. 
Slikovni rezultat za letting go tumblr

5. Odmor
Napokon je došlo vrijeme kada možete odgledati sve one serije, filmove i pročitati knjige koje niste stigli za vrijeme škole. U ovih nekoliko dana otkako nema škole uspjela sam pogledati PLL do kraja i pročitati 3 knjige. 


Ja:
6. Putovanje
Moj najdraži dio ljeta: odlazak na ljetovanje/put kako god želite. Svake godine idem na isto mjesto ali uvijek je sve bolje i bolje, najvolje je malo se maknut iz svog grada i odmorit se na mjestu gdje te manje ljudi poznaje i zaboravit na sve.
Slikovni rezultat za vacation tumblr
7. Sladoled
Očekivano... Ukusan je, rashladi, nešto bolje?
Slikovni rezultat za ice cream tumblr
8. Dulji dani
Ljeti je dan dulji, cijeli dan se može provesti vani do 22 sata, stvarno je čarobno...
Slikovni rezultat za long days tumblr
9. Rođendan
Vjerovatno niste znali ali moj rođendan je u 8. mjesecu što znači ljeti, a svi mi volimo rođendane tako da ne moram ništa ni objašnjavati.
Slikovni rezultat za birthday cake tumblr
10. Sezonsko voće
Mmmmm... Lubenica, breskva, dinja, marelica...
Povezana slika

Nadam se da ste uživali, moj prvi collab, ova cura ima stvarno amazing blog i definitivno ga trebate posjetite. Post koji smo radile zajedno možete pročitati ovdje.
Hvala na čitanju vidimo se sutra boookk!
Slikovni rezultat za summer tumblr

Broj komentara: 6:

  1. Bilo mi je ful drago i lijepo pisati post s tobom. Nadam se da ćemo uskoro ponovno pisati post. :)❤

    sretnisanjar.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post! Uglavnom volimo iste stvari, jedina iznimka je skakanje u more. Užasno se bojim visine pa izbjegavam takve pothvate haha, ali vjerujem da puno propuštam.
    Želiš li da se međusobno zapratimo ? Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga ❤! Preporuka moja ti je da strah što prije prebrodiš jer stvarno propuštaš ;)
      Može, naravno, evo sad ću te zapratiti, uzvrati i ti ;) ❤

      Izbriši
  3. Jako divan post, draga. Obe ste ovo savršeno uradile. Blog ti je mnogo lep. Zapratila sam te, uzvrati.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga!❤
      Drago mi je što ti se collab svidio, ponovit će se, vidim da vam se svima sviđa, pa ćemo rado ponoviti ga.❤
      Hvala, uzvratila sam. ;) ❤

      Izbriši

Pokreće Blogger.