Day 12- A Day In My Life I #15DaysWithMS

srpnja 04, 2017
Bok ekipa!
Za današnji post sam vam pripremila ''A Day In My Life'', danas imam nešto puno inspiracije, pa sam već isplanirala što ću vam pisati sutra i preksutra. Prije par dana sam radila jutarnju rutinu koju možete ako već niste, pročitati ovdje  . Pošto sam vam već opisala moju jutarnju rutinu, neću je onda ponovno, početi ću gdje sam završila sa njom, ne znam kako vam objasniti ali vjerovatno razumijete što želim reći. ;) Dodavat ću puno slika (sa interneta), meni je inače sa slikama lakše čitati jer onda mogu malo i zamisliti kako bi to izgledalo. Da ne duljim hajmo' krenuti.
btw. ako netko želi da radimo collab neka se javi u komentarima! ;) 
Slikovni rezultat za day in my life tumblr
Nakon što pospremim kuću, volim malo pogledati što ima na TV-u ne znači da ću sada gledati određenu seriju, rijetko, prođem kroz većinu programa i vidim što ima.
Slikovni rezultat za watching tv gif tumblr


Vrijeme je za ručak, za ručak uvijek je nešto drugo, jedan dan riba jedan dan meso i krumpiri, jedan dan meso i riža, jedan dan pašta...Danas sam imala lazanje mmmm..
Slikovni rezultat za lunch tumblr

Nakon ručka uvijek malo legnem u krevet uhvatim se mobitela i idem na Snap, Instagram, Youtube, možda ako mi je dosadno i Facebook, Whatsapp, Viber...
Povezana slika

Ima dana kada nakon ručka idem odmah na more, ali ponedjeljkom i srijedom idem na odbojku na pijesku <3 . Gdje uživaamm, tako da do 17 sati sam kući (ako je pon ili srijeda) i dosađujem se... Sve ovo završava ovaj tjedan jer idem na put sljedeći tjedan ( na putu sam mjesec dana) ;) 
Slikovni rezultat za bored tumblr

I napokonnn 17 je sati i spremam stvari za plažu i krećem. 
Slikovni rezultat za going to the beach in car tumblr

Evo nas, stigli smo na plažu. Tamo gdje igramo odbojku, pored je odmah plaža što je sjajno. Odbojku igramo oko 2 sata i gotovo.
Slikovni rezultat za beach volleyball tumblr

Nakon odbojke, umorni, mokri, odlazimo se kupati.
Slikovni rezultat za swimming in the sea tumblr


I zasluženo odlazimo na piće u bar.
Slikovni rezultat za drinking soda tumblr

Nakon iscrpljujućeg dana odlazimo kući i prva stvar koju radim kad dođem kući je pomognem mami i stavim sušiti mokre ručnike i kupaće.
Slikovni rezultat za drying clothes tumblr

Odlazim u kupaonicu i perem kosu, ljeto je i dosta je vruće pa ne sušim kosu fenom nego ju pustim da se prirodno osuši.
Slikovni rezultat za wet hair from shower tumblr

Za večeru uvijek jedem neki tost ili sendvić.
Slikovni rezultat za grilled cheese tumblr

Nakon večere ponovno uzmem mobitel i laptop i čitam vaše komentare sa mojih postova, čitam tuđe postove, gledam youtube videe, ponekad pogledam neki film, ostanem  budna do negdje ponoći.
Slikovni rezultat za laptop tumblr

Za kraj odlazim u kupaonicu i operem zube.
Slikovni rezultat za brushing teeth tumblr

I nadam se da vam se današnji post svidio. A sada, imam jedno pitanje za vas, volite li više dan ili noć?ili jutro? Pišite u komentarima, vidimo se sutra, bokkk!




Broj komentara: 20:

  1. Blago se tebi kada imaš more. Ja kada sređujem kuću čim je sredim bacim se onako umorna na krevet i uzmem gledati tv ili uzmem telefon. Njam sigurno su ti bile odlične lazanje. Ja isto obožavam igrati odbojku pogotovo na pesku. Veliki sam obožavatelj odbojke tako da mogla bi igrati nju 24 h. Pogotovo jedva čekam da idem na bazen pa uglavnom mi na bazenu igramo odbojku u bazenu što je interesantno a i kupamo se ujedino. A i sada otkad smo na raspustu imamo više vremena da više uživamo i provodimo se tako da je to još jedna pozitivna informacija hah. Odličan post,svaka čast. Mnogo mi se svideo i zaista sam posle dužeg vremena uživala čitajući post. Pronašla sam se u dosta stvarima iz ovog posta,tako da odlično.♥
    Link novog posta ---- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/kako-vratiti-izgubljeno-samopouzdanje.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvalna sam što ga imam, prelijepo je.♥ O daaa.♥ Ja isto dođi jednog dana u Hrvatsku pa možemo igrati malo haaha. Long story short ja sam sa svojim frendovima jednom išla na bazene, a bazeni su bili valjda od hotela i mi smo igrali odbojku tamo i potjerali su nas hahahaha. Hvala puno draga! ♥ ♥ btw. idem ti čitat novi post koji si objavila hahaha. ♥

      Izbriši
    2. Hahaha obavezno ću doći. Hahaha baš su nevaljali ti iz hotela! Hvala ti puno!♥

      Izbriši
    3. Ma groznii hahaha, pusaa.♥

      Izbriši
  2. Super post! Meni je također sličan dan kao i tebi samo ja nemam moreeee :// Ali, nadam se da uživaš u ljetu ^^
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A šteta, nadam se da ćeš ubrzo otići na more i uživati koliko god možeš. ♥ Uživam, uživam, nadam se da i ti!♥
      btw. već te pratim na blogu odličan je. ♥

      Izbriši
  3. Jako lep post, odlicano baratas recima!
    Volela bih i ja da sam na tvom mestu ^^ <3

    Pratim te <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Great post!
    Observation for observation?

    mischotta.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno pišeš postove! Zaista zaslužuješ više pratioca, mada vremenom će se broj povećati. Btw hvala ti na posjeti mom blogu, uzvratila sam praćenje! ♥

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga, prije svega želim ti dobrodošlicu u svijet blogera. Imaš jako lijep blog i način pisanja.
    Zapratila sam te pa ako želiš pogledaj moj blog i uzvrati, naravno, ako ti se dopane!

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako divan post, draga. Vidim da ti je dan mnogo zanimljiv. Blago tebi pa imaš more u tvom gradu. Inače, u kom gradu živiš? Volim igrati odbojku međutim nikad je nisam probala na pesku.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!♥
      Živim u jednom malom (ajmo reć tako za razliku od Zagreba) gradu u Istri. ;)

      Izbriši
  8. Super post! I ja često volim da ''prošetam'' po programima kada nema ništa da se gleda, a na kraju uvek ga isključim jer nema ništa xD.

    teen-scorner.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, uvijek ga isključim na kraju, program im je ono...
      Hvala ti! ♥

      Izbriši
  9. Odličan post! Veoma ti je bio zanimljiv dan. Zavidim ti što si na moru, volela bih da sam i ja :D

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.