Day 10- STORYTIME I #15DaysWithMS

srpnja 04, 2017
Bok ekipa!
Znam da, zaboravila sam objaviti jučer post, oprostite, jučer sam bila jako zauzeta i nisam stigla... Nadam se da se ne ljutite, pripremila sam vam jedan kratki storytime, pa krenimo :)
Slikovni rezultat za storytime tumblr
Znači to je bilo negdje 12./13.1. tek je počela nova 2017. godina. Bio je moj sestrin rođendan, bilo ih je oko 8 plus ja i moja sestra. Dok smo se svi okupili igrali smo slijepog miša, bocu istine... Čekali smo da dođe malo kasnije (23 sata...) i gledali smo horor ''Lights Off'', svi smo ležali na kauču sa kokicama... Normalno mi cure smo bile malo uplašene ali ono hajd nema veze... Nakon horora smo išli pojesti tortu, sve ok, bila je ponoć ja mislim i nitko nije htio ići kući. Odlučili smo otići van (oko susjedstva) kada smo izašli vidjeli smo nekog (valjda) našeg susjeda koji ima upaljena svjetla i gleda onako ''creepy'' i mi smo onako svi bili whaaaaaaaaattt... Jedan dečko i jedna cura su htjeli otići kroz jednu šumu gdje ne znamo izlaz. Nakon 5 minuta, oni su vrišteći izašli iz šume jer su kao vidjeli neku creepy osobu. A sada povjerovat ili ne? Hmm.....

Slikovni rezultat za out of the woods tumblr

Hvala na čitanju, vidimo se ubrzo...
Slikovni rezultat za out of the woods tumblr

2 komentara:

  1. jako volim ovakve postove,stvarno odličan post i tema.
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.